Vansbro

Nu är det snart bara en vecka kvar till jag ska göra del två i min svenska klassiker. Målet på hela klassikern är under 20 timmar och när jag  cyklade in på 8:30 på vättern så ligger jag halvtimmen före målet alltså är sluttiden nere på 19:30.
På Vansbro är målet att simma under 60 minuter. Och det borde jag klara trots att jag inte tränat simning sen början av april. Men när jag väl va igång med simningen hade jag fantasier att simma under 50 minuter och kanske rent av ner mot 45. Men nu får jag vara nöjd med 55-59. Nu gäller det bara att få ordning på förkylningen så jag kan träna några konditionspass innan Vansbro. De är ju dumt att inte ha tränat på tre veckor och sen chocka kroppen i en timme! Håll tummarna för mig!


// Kalle

Kommentarer
Postat av: ChristerS

Tummarna hålls - fast inte under simningen för då ska jag också simma!

2010-07-01 @ 19:59:17
Postat av: Reine

Lycka till Kalle, ta det lugnt i början, det är kallt och om hjärnan sitter på tvivel pga förkylningsformen finns risk att man panikar så ta det bara lugnt och dunka på

2010-07-02 @ 09:13:26
Postat av: Odda

Håller självklart tummarna och tror det kommer gå bra för dig.

2010-07-02 @ 11:13:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Kalle

Tackar. Jag kommer gå ut för fullt på Vansbro för att ha en bra position efter första högersvängen!

Christer ska du ställa upp i Vansbro?

2010-07-02 @ 23:05:53
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0