Då är jag igång

Idag tränade jag första passet på två veckor. Riktigt skönt att få knyta på sig skorna och ta första (nja) trevande steget mot Kalmar. Åkte till Kullingshof för att springa i skogen med chans att få lite skugga. Och skugga behövdes, va 27-28 grader! Och jag och värme kommer inte speciellt bra överens. Men drack vatten efter 5 och 10 km vilket verkligen behövdes! Sprang på rätt så bra första 10 km med negativ splitt vilket kändes riktigt gött! Sen tog jag det väldigt lugnt, men fick inte ner pulsen men det kändes inte lika ansträngande som pulsen va hög. Men den höga pulsen kan nog bero på värmen och inte att jag har varit sjuk. Hoppas kroppen är återhämtad tills imorgon för då blir det cykling!


// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0