Snö snö snö

Så länge det är så här "mycket" snö ute så blir det ingen löpning. Men då är det bara att damma av skidorna och hålla ingång flåset med hjälp av dom. Igår åkte jag 5km bara för att testa elljusspåret i Vårgårda. Och idag åkte jag 20km. Riktigt nöjd med tempot som blev 4:58 min/km, och då kan man ju räkna in att jag körde omkull två gånger och låg och spratla en stund på marken. Så länge det går rätt fram och är bra spår i nedförsbackarna är det ingen fara, men svänger de och spåren försvinner har jag inte en chans! Men ju fler mil jag får på skidorna desto bättre borde det gå. Hoppas på att köra någon mil imorgon också.


Öppet spår 2009


// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0