Härligt!!!

Satt nytt pers idag på 100 meter crawl, 1:08,40! 1,8 sekunder bättre än det förra så det va en rejäl kapning, så det kanske går att ta nåra tiondelar till.
Men under insimet kände jag mig riktigt seg och inte alls motiverad. Sen började vi ta tid på 50 meter och då simmade jag på 31,2 tror jag vilket är ungefär samma som mitt pers. Sen körde jag en 100ing på 1:10,80 som va strax över mitt pers. Kände då att det fanns mer att ge. Så efter några minuters vila och 150 meter lugn simning klev jag upp på startpallen igen och va otroligt laddad! Kände hela vägen att det va ett pers på gång. Riktigt skönt när klockan visade 1:08,40.

Kommentarer
Postat av: Erik

Fina tider du gör, men du får ta och tajma en 1500-ing, annars verkar det ju som du satsar på sprint ;-)

2010-02-21 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0