Härlig löpning

Dagens löpning va fantastisk, härligt väder och vacker natur! Enda negativa va att jag hade ont efter mina skavsår. Tejpade hälen rätt mycket så den funkade ganska bra, men har nu rejäla blåsor på hålfötterna. Men de ska väl läka med tiden. Jag trampade snett flera gånger, vet inte om de beror på dom nya skorna eller att jag hade lite ont i fötterna och löpsteget blev annorlunda.
Hade med mig kameran ut idag för att få lite bilder på bloggen, hoppas att de inte är en engångsföreteelse. Bloggen blir lätt tråkig när de inte finns några bilder! Men tror inte dom blir så glada om jag tar med mig den till badhuset när jag simmar, så de är väl ända gången jag har en anledning att inte fota mina träningspass ;-)





// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0