300 dagar

Nu är de 300 dagar kvar till Kalmar Triathlon. Träningen flyter på väldigt bra! Just nu är de mycket simning på programmet och lite cykling. Så får de vara under hösten. Cyklingen smygar jag i gång igen i vinter nångång. Då blir de trainer och spinning. Löpningen funkar ganska bra tycker jag. Har ingen smärta i bena eller fötterna (förutom blåsorna..). Ska försöka springa ett distanspass i veckan på minst 80 minuter. Kanske inte låter så mycket för er rutinerade men för mig som är nybörjare är de en hel del att ta sig igenom ;) Sen ska jag försöka springa ett intervallpass i veckan. Måste försöka få upp farten, inte för de är så viktigt men de är bra med variation på passen.

// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0