Vecka 47

En av dom bättre veckorna i höst. Det ända som saknades va ett andra pass på trainern. Men eftersom jag och Mikaela åkte till Jönköping på lördagen så blev de vilodag istället. Rätt tacksamt med två dagars vila på en vecka också. Kan behövas så jag inte bränner ut kroppen redan nu ;) Träningen flyter på riktigt bra. När jag började träna för Kalmar triathlon i början av augusti hade jag inte trott att jag skulle kunna träna på den här nivån redan nu! Men kroppen svarar bra på träningen så de är bra att glida på. För vissa är detta väldigt mycket träning! Men för en triathlet så är de inget att skryta med precis. Utan de är väl kanske ne normalvecka för en glad motionär. Men de kommer mer träning till våren! Då ökar jag säkert med några timmar i veckan. Ska bli kul att få ut cykeln igen! Om de är fint vänder någon helg så kanske jag tar mig en tur för att slippa trainern...

http://www.funbeat.se/person/calendar.aspx?PersonID=2678



Nu ska jag sparka igång vecka 48! Måndagar har varit vilodag senaste 10 veckorna, men nu vilade jag i Lördags så de får nog allt bli lite löpning idag.


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Odda

Bra jobbat Kalle! Keep up the good work.

2009-11-23 @ 18:25:44
URL: http://triathlonodda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0