Vägen mot målet

Undra va som är jobbigast. Vägen till eller genomförandet av en Ironman? Går inte många minuter utan att jag tänker på träning nu. Mycket kretsar kring hur jag ska lägga upp träningen. De bästa kanske vore att jag skrev ett träningsprogram, men de får bli till våren när jag drar igång på allvar... Då blir de förhoppningsvis mer effektiv träning. Nu handlar de mest om att förbereda kroppen på att orka. Men de är knappt så jag orkar med nu och då tränar jag "bara" 7 timmar i veckan... Nej om man ska trampa lite på trainern innan simningen ikväll.

// Kalle

Kommentarer
Postat av: Odda

Jag känner igen mig.

2009-11-13 @ 08:37:55
URL: http://triathlonodda.blogspot.com
Postat av: jessa

du kunde kika lite på ultraprogram för löpare och testa lite. du har mer nytta av det, specielt i uppbyggnadsfas, än av intervaller och att springa fort.

2009-11-15 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0