Elitisk

Simningen går riktigt bra nu! Mitt pers på 100 meter fritt är nere på 1:15 nu! Inte så illa, jag började ju med simning för ganska precis 2 månader. Men vill ner till 1:04, men då måste jag nog lägga om simträningen. Träningen i Herrljunga är väl kanske inte den mest elitiska utan är mer för glada motionärer. Och när vi simmar serier så blir de lite mycket vila för mig för jag måste vänta på att dom andra ska bli klara. Ibland simmar jag några extra längder för att bli färdig samtdigt som dom som är lite långsammare. Funderar på om vi inte ska lägga om träningarna lite, iaf en gång i veckan. Där vi kör mer på starttider. Fast de är nog inte så många utöver mig och en till som är intresserade av de. Så man får väl kanske anpassa sig till resten av gruppen. Men får väl se om jag kan övertala tränaren att de behövs tuffare träningar ;)


// Kalle

Kommentarer
Postat av: obi

Inte så elitistiskt att skriva "elitisk" =) Bra simmat!

2009-11-19 @ 23:58:02
Postat av: Odda

Då vet jag vad jag har att sikta mot. Krävs nog omläggning i min träning också om jag ska komma ner mot dina tider. Tur det är 2 grenar till i triathlon :)

2009-11-20 @ 08:22:48
URL: http://triathlonodda.blogspot.com
Postat av: Kalle

Tur att man inte behöver stava när man gör triathlon ;) Intressant att se om jag kan hålla undan i vattnet! Men de är lång tid kvar och du kommer snart förbättra dina tider! Men jag hoppas att jag med kommer göra de ;)

2009-11-23 @ 11:21:35
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0