Gott nytt år!

Nu har jag tränat årets sista träningspass! Kollade lite snabbt och jag har tränat 203 dagar och 257 pass 2009. Inte så illa! Jag har tränat 18588 minuter målet va 15000. Så det målet slaktade jag. Vet inte riktigt vad jag ska sätta upp för minut mål till 2010. 2000 minuter i månaden känns lite väl tufft det har jag bara tränat en månad i år. Men 20000 minuter känns inte så mycket "bara" 1500 mer än i år. kanske 21000 minuter. Det känns som en bra siffra. Men jag hoppas ändå på 24k minuter ;)

Sista passet för året blev längdskidor. Och det va ett riktigt bra pass, första 5km körde jag i 3:45 tempo. Sen körde jag ytligare 8 km i 5:00 tempo. Skönt att avsluta 2009 med ett riktigt skönt träningspass. Nu kan inte 2010 misslyckas! Imorgon kan det nog bli ett distanspass på skidorna bara vädret är det rätta.

Nu ska jag duscha och ta på mig nyårskläderna sen åka vi åka iväg till Herrlunga för att fira in det nya året med syster, Anders och lilla Kevin =)

Det där med nyårslöften känns lite löjligt, varför ska det behöva bli 1 januari för att man ska ta tag i sitt liv? Men jag får väl vara lite löjlig nu, mitt nyårslöfte är att inte dricka läsk eller äta godis förrän jag väger under 80kg! Mer om det i morgondagens blogg.

Ha nu en trevlig kväll så syns vi 2010!!


// Kalle


Kommentarer
Postat av: Mor

Vad du är duktig! Lycka till med träning mot nya mål 2010.

2009-12-31 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0