Distanspass i snöväder

Efter att ha vilat från löpning i en vecka så va det dags idag igen. Blev ett distanspass på 17,2 km. Riktigt nöjd med att jag springer så långt utan att det är jättejobbigt. Målet för hösten/vintern va att komma upp i 15-20km som längst och det har jag ju klarat nu. Till våren ska jag försöka springa några 25-30km. Sen vet jag inte hur mycket längre jag behöver springa på träning. Men någon/några halv IM på träning lär det ju bli när värmen kommer krypande. Om kroppen håller så kan detta bli hur bra som helst!


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Odda

Jag tar mitt löppass hemifrån jobbet idag och det ser ut som det också kommer bli i snöväder.

2009-12-15 @ 13:44:56
URL: http://triathlonodda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0