Distanspass 89 km

Idag fanns distanspass på cykeln inplanerat. Och vilken tur jag hade med vädret! Det fantastiska sommarvädret gjorde mig inspirerad och motiverad. Gick ut i ett ganska lugnt tempo eftersom kroppen fortfarande va stel efter måndagens löpning ( jag har 368 dagar på mig att få kroppen att springa ordentligt!), men efter ett tag höjde jag farten och intensiteten. Slutade på ett snitt på 30,3 km/h och en puls på 74% av max. Inget snitt som skrämmer många men jag är nöjd när jag kör över 30 på mina distanspass. Hade man kört i grupp hade de kunnat gå betydligt snabbare. Pulsen kanske va något hög för att vara distanspass. På Ironman hoppas jag  kunna hålla ett snitt på 33! Och få en sluttid på 5:30 på cyklingen.

// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0