Halvvasan

Skidåkningen går rätt så bra nu! Har skidat ihop 21 mil nu vilket är ungefär så mycket jag fick ihop förra säsongen inkl. öppet spår. Sen så har jag mycket bättre kondiotion nu än förra året. Det ända som jag ligger efter på är styrka eftersom jag inte tränar något på gym nu. Jag känner att jag skulle vilja se hur snabb/långsam jag skulle vara på ett seedningslopp till vasan. Helst skulle jag vilja åka halvvasan. Men det kostar lite väl mycket, men det kanske vore skönt med en liten mini-semester (eller vad tror du Mikaela)?

Men imorgon ska det nog tävlas iaf, då är det KM för OK Kullingshof. Bara föret är det rätta så är jag med. 4x2,5km på en onödigt kuperad bana! Det är som gjort för att jag ska köra ihjäl mig... Ska testa två varv ikväll för att se lite hur spåren är och hur det är att köra i elljus.



Mikaela i Lördags


Jag i Lördags


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Odda

Lycka till på KM:t imorgon!

2010-01-18 @ 14:43:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0