Julafton

Då va det äntligen julafton. Och idag blir det ingen träning, skönt att vila kroppen efter längdskidåkningen igår. Men imorgon kan det kanske blir lite skidåkning igen. Nu har julfrukosten ätits och jag ska snart duscha innan jag ska ta mig till mamma och pappa för att fira jul där med allt som hör till.
Dagens julklappstips är att ha någon att dela glädjen och motgångarna med. Och mitt "bollplank" är Mikaela. Det är nog inte allitd hon uppskattar mitt tjat om träning för jag när väl drar igång och pratar om tex Kalmar så kan det gå åt rätt mycket tid för att prata om simning, cykling och löpning ;) Men hon lyssnar och stöttar mig i det jag väljer att göra. Hon hjälper mig att hålla motivatonen på topp fast det kan vara lite motigt ibland. Och det bästa av allt, hon är lättlurad ;) Det va bara att köpa henne en cykel så väcktes intresset för cykling. Nu har hon cyklat två vätternrundor och den tredje blir till sommaren. Undra om jag kan lura henne till att börja med triathlon? Simning va inget svårt att få henne att börja med och cykling håller ju hon på med. Så nu ska jag bara få henne att börja springa. Sen knyter vi ihop säcken ;)

God Jul Mikaela, jag älskar dig!






God Jul till er andra också!


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Mikaela

God Jul älskling! Hoppas jag får fortsätta vara ditt bollplank även nästa säsong. Det där med triathlon för min del är nog inte lika aktuellt ;)

2009-12-24 @ 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0