Projekt 15

Det startade upp sammtidigt som bloggen kom igång efter sommaren. Målet är att gå ner 15kg till Kalmar. Började på 94,5kg och har väl ungefär kommit halvvägs sedan dess. Väger runt 86 kg nu. Men med det färska nyårslöftet så kommer jag få en hjälp på traven. Ingen läsk eller godis kommer göra nytta för mig! Godis har kommer nog gå rätt bra att klara sig utan men colan bli tuff! Brukar väl dricka en flaska om dagen (50cl), men nu är det slut med det tills jag väger under 80 kg! Och när jag börjar närma mig den vikten ska jag fira med att beställa en våtdräkt! Får se hur lång tid det tar. Jag hoppas kommer ner till 80 innan vätternrundan i mitten av Juni.


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Odda

Kommer gå fint!

2010-01-04 @ 13:50:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Kalle

Det hoppar jag verkligen. Sparar nog knäna om jag kommer under 80! Tråkigt att dra på sig en skada som kunde förebyggas genom att gå ner några kg..

2010-01-04 @ 19:14:08
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0