Mountainbike

Skulle vilat idag men de fina vädret gjorde att jag stack ut och körde lite i skogen. Håller mig till löpspåren som är rätt snälla om man jämför med "mountainbikestigarna". Behöver lite mer känsla innan jag tar mig an dom. Har tränat ganska bra senaste månaden och hoppas de får rulla på framåt. Borde körde lite mer racer innan de blir för "dåligt" väder. Målet är 450 mil i år och jag har 46 mil kvar. De ska väl gå att lösa hoppas jag.

Höger eller vänster?

Svarta strumpor och orakade ben??

 

Detta är vad som erbjuds

 

Haha ser livrädd ut!

// Kalle

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul med lite bilder på bloggen:)Och mina fina ridvägar vid Kvinnestasjön kändes igen, kanske man skulle hänga med med hästen när du tränar? Men vi kanske inte orkar i ditt tempo...;)

2009-09-17 @ 22:57:34
Postat av: Kalle

Ja vi kanske kan träna tillsammans, du vet säkert massor med fina vägar runt omkring stallet/kvinnestad.

2009-09-22 @ 12:05:10
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0