28 dagar kvar till julafton

Detta är en riktigt snygg tempohoj! Iofs finns de många vackra men jag väljer denna i bloggen för att jag själv kör på en cannonedale. Men smakar de så kostar de! Bara hjulen går väl på cirka 20.000 spänn! Men jag hade nog valt en annan uppsättning. Dischjul bak och kanske 404 fram istället för 808.

 

Cannondale Slice Carbon HI-MOD Ultimate 89.990:-


Men de är inte alla, om ens några som inte är sponsrade som har råd att köpa tempocykel för 90 papp så jag lägger ut ett "budgetalternativ" också. Med ett par tävlingshjul så blir den riktigt smutt! Undrar om tomten kan komma med en sån till mig i jul??


Cannondale Slice Carbon 105 22.990:-


Dagens fråga: Vilken tempohoj vill du att tomten ska komma med till jul?


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Reine

Jag vill gärna ha en Colnago, eller så har Look en Mondrianinspirerad lack som gör deras hoj för jäkla cool.



Hur går träningen? Ska själv köra Kalmar för första gången nu, läser din blogg med stort intresse.



Lycka till!

2009-11-26 @ 12:24:32
Postat av: Kalle

Looks värsting temporam kostar väl närmare 60.000, men den är riktigt nice!



Träningen går bra. Börjar få koll på simningen. Försöker springa 3 pass i veckan. Och så underhåller jag cyklingen med 1-2 pass i veckan. Hur går de själv? Är du i samma klass som mig? Försöka överleva eller är du en riktig kanon? Kul att du följer bloggen!



// Kalle

2009-11-26 @ 13:54:16
URL: http://ironmankalle.blogg.se/
Postat av: Odda

En Cervelo P4 skulle inte sitta helt fel. Eller en Specialized.

2009-11-27 @ 08:33:48
URL: http://triathlonodda.blogspot.com
Postat av: Reine

Jag är nog som du ungefär, glad motionär typ.

36år, stillasittande arbete, småbarnsfar. Försöker träna 5-7 ggr i veckan, 1sim, 2löp, 2cykel och lite styrka i mån av tid.



Kör hårt!

2009-11-28 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0