Omstart!

Nu har jag kommit igång med min träning igen efter nästan en månads uppehåll. I veckan har det blivit tre pass ett av varje. Va väldigt kul att cykla ute igen, fast det bara va på MTB:n. Men tre mil är bättre än noll! I helgen har jag och Mikaela varit i Falun och hälsat på hennes föräldrar. Så då har det varit träningsfritt. Det närmsta träning jag kommit i helgen är att vi va och kollade in velodromen. Nästa gång vi är här tror jag nog att jag kommer gå utbildningen så jag får åka några varv på den!

Nästa vecka är det tänkt att träningen ska dra igång på allvar igen! Tanken är cykling efter jobbet imorgon och så fortsätter jag därifrån. Nästa helg får det bli ett distanspass på cyklen (troligen mtb) på minst 6 mil. Men vi ska ju börja flytta nästa vecka så det kommer att gå åt en hel del energi till det. Men jag ska nog orka med båda två!


// Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0