Bakslag

I torsdags trodde jag att jag hade repat mig efter förkylningen. Så jag åkte med Mikaela till Herrljunga på kvällen för simträning. Inställningen va att ta det väldigt lungt. Men redan på insimningen kände jag kroppen inte var med mig. Men hoppades på att det bara va för att jag inte tränat på 3 (?) veckor. Men en bit in i passet kändes det inte bra alls, hade hög puls som inte gick att återhämta sig från. Sen på fredagen vaknade jag upp med tjock hals och kände mig inte alls i form... Somnade 5 och sov till 10 på lördagen. Något som inte är som det ska i kroppen! Men nu börjar det kännas bättre igen. Hoppas på att få någon timmes träning nästa vecka.


// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0