Klantigt!

Innan dagens cykelpass så skulle jag montera min clip-on tempobåge som jag köpte för fyra år sen till horla triathlon. Men den passade så klart inte på min "nya" cykel, styrets diameter va för stor... Riktigt klantigt att jag inte tänkt att kolla upp det innan, det är ju bara fyra veckor kvar till Kalmar och jag har inte cyklat något pass i tempoställning... Så imorgon efter jobbet får jag åka raka vägen till Racerdepån i Falköping och införskaffa mig ett nytt. För utan tempobåge kan det bli lite besvärligt att trampa 18 mil solo i Kalmar.


Efter incidenten med tempobågen va jag inte alls sugen på att cykla längre. Men kände att jag va tvungen att rulla några mil iaf. Första två milen kändes sega och jag hade ont i benen från fredagens löpning. Men sen vaknade kroppen till och jag höjde snittet från 28 till 30,5 så formen finns där någonstans. Nu ska allt bara knytas ihop lagom till Kalmar!



// Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0