Laddad

Nu är det ungefär 3 timmar kvar till start i KM. Och ländskidåkning är inte precis min sport.. Taskig teknik och jag tror inte jag har dom bästa skidorna idag.. Det var 35 mil sen jag vallade dom sen (kör på tejp). Och igår när jag testa banan gled det riktigt illa. Topphastigheten igår va 32 km/h, det kan ju jämföras med förra onsdagen då jag hade 46! Iofs gick jag inte för fullt utför igår men skillnaden är ändå rätt stor. Så mina 38 minuter från förra veckan tar jag nog inte, men jag ska ge gärnet och göra mitt bästa!

Detta låter nästan som ett försvarstal och det är innan loppet är kört. Men jag är riktigt laddad! Kommer gå ut och ge max redan från start och se hur länge det håller. Det är ju ändå "bara" 40 minuter det handlar om. Inget långlopp precis.


// Kalle

Kommentarer
Postat av: Odda

Håller tummarna för dig!

2010-01-19 @ 15:52:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Kalle

Kan nog behövas ;)

2010-01-19 @ 16:35:41
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0