Vila

Har börjat veckan med två dagars vila. Kroppen kändes rätt trött efter simningen i söndags. Va ett "helvetespass"! Men väldigt lärorikt och nyttigt. Och i Lördags sprang jag 20 km vilket gjorde de lite motigare i vattnet. Men nu känner jag att springet i bena är på väg tillbaka så imorgon kör vi igen!
Kan bli fyra simpass denna veckan! Kör en riktig satsning mot vansbro nästa år. Undra vad för tid som är realistisk. Hade varit väldigt trevligt att simma under 50 minuter. Men då är nog 55 mer troligt. Men med 2-3 träningar i veckan så ska nog till och med jag lära mig crawl! Så målet för nog bli under 50 ändå.

// Kalle


Kommentarer
Postat av: Odda

Ja ibland är det bra att vila lite så man blir extra träningssugen. Med 2-3 pass i veckan blir nog inte crawlen något problem.

2009-09-30 @ 08:16:42
URL: http://triathlonodda.blogspot.com
Postat av: Kalle

Dagens pass blev väldigt kul och motivationen va hög. Så vila är aldrig fel. Imorgon är de simning igen och de är verkligen kul!

2009-09-30 @ 20:54:19
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0