Vätternrundan

Idag fick jag cykla (vätternrundans egna tidning) i brevlådan! Får en väldigt härlig känsla i kroppen när jag bläddrar igenom den och kollar på bilderna. De är något väldigt speciellt med Vätternrundan, kanske är de att man är uppvuxen i motala helgen innan midsommar? Eller så är de att 19000 (?) cyklister samlas för att besegra sveriges näst störta sjö? Längtar redan till starten den 19 Juni kl 04:32. Och nästa år ska jag lyckas cykla under 9 timmar! I år missade jag med 17 minuter, ryggen höll inte. Men i år har jag tränat 150 mil mer än vad jag gjorde under 2008 och jag hoppas få ihop fler mil under 2010. Så jag kommer garanterat vara mer tränad än i år!

Vi är cirka 30 pers från happymtb.org som kommer starta 04:32 med sikte på SUB9 så de känns som vi har alla förutsättnignar att klara av vårat mål. Och vädret ska väl inte bli sämmre än årets regnrunda. Detta kan bli hur bra som helst!

// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0