Summering

Nu är hösten här! Eller iaf är september här och då ska jag försöka summera augusti. Om man bara kollar träningsminuter så var augusti den tredje bästa månaden i år, med 1551 träningsminuter! Mitt mål i år är att träna 15000 minuter och då ska jag snitta 1250 i månaden. Så allt över det tycker jag är jävligt bra! Har haft en bra blandning mellan cykling och löpning, men med facit i hand så har jag gått på löpningen lite för mycket! Vilket har resulterat i att jag börjat få problem med benhinnorna. Men nu ska jag försöka hålla passen korta, runt 30 minuter är nog rätt lagom i september. Måste lära mig skynda långsamt, behöver inte kunna springa maran på träning, de är fortfarande långt kvar till Kalmar.

Får se vad september har att erbjuda. Jag hoppas på en del cykling till innan de är dags att plocka in racern för trainerträning. Målet för året är 450 landsvägsmil, just nu har jag 60 mil kvar till de målet.  Man kan jämföra de med förra året, 279 mil. Så jag har ökat träningen en hel del! Mer om detta i framtida inlägg.

 

// Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0