Väldigt bra träningsdag!

På förmiddagen va jag på gymet och körde roddmaskin. För två veckor sen körde jag 10 km på 43 minuter. Men idag va siktet inställt på sub40. Jag öppnade första 5000 meter gasnka hårt för att sen bevaka sista biten in. Tiden blev 38:37! Riktigt gött faktiskt! Men händerna gick sönder gasnka ordentligt (ändå hade jag cykelhandskar), men lite svinn får man räkna med.





På kvällen va jag och Mikaela i Herrljunga och simmade. Började med lite lätt insim i 5 minuter. Sen körde jag 10x100 meter med start på 2 minuter. Sist jag körde klarade jag bara 7 intervaller. Men idag klarade jag mig hela vägen! Och 100ingarna landade på 1:40-1:45. Nu får nästa mål bli att öka till 30x100 med start på två minuter. Men de kommer nog dröja ett bra tag innan jag klarar av de, för idag fanns de inte speciellt mycket krafter kvar när jag kom till kaklet sista gången!

// Kalle

Kommentarer
Postat av: christers

Det går snabbt framåt!

2009-10-14 @ 08:11:53
Postat av: Kalle

Bara man gör sitt bästa =)

2009-10-14 @ 21:04:51
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0