Roddmaraton

42km rodd, kan de vara något? En träningskompis har väckt den idén. Då pratade han om sub3, ganska högt uppsatt mål! 2:08 varje 500-ing (tror jag). Och så ska man hålla på i tre timmar! Helt galet! Men ju mer jag tänker på de så känns de lockande. Nästa gång jag kör rodd så kanske jag ska lägga mig på de tempot och se om jag klarar av iaf 20 km i de tempot.

Idag har jag sprungit 15 km terränglöpning. Kändes gasnka lättsprunget, lite ont i vänster höft. Sen har jag fortfarande massa blåsor på fötterna, men de är väl bara tejpa innan jag sticker ut nästa gång så kanske de funkar. På kvällen var de träning med Herrljunga simsällskap. Riktigt hård träning idag, plus att jag va lite trött i kroppen efter löpningen. Fick kramp mot slutet, måste dricka mer när jag kör dubbelpass.
Träningen rullar på riktigt bra nu!

// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0