Dubbelpass

Blev dubbelpass idag också. På förmiddagen blev de ett löppass vid kullingshof. Va tvungen att mäta 5an där med nya klockan! Och så klart va rundan kort, 4,85km! Lite surt att mitt pers på 10 km inte är just 10 km! Utan 9,7... Så nu får jag väl försöka sätta ett som verkligen stämmer. Har funderingar på att åka till Alingsås och springa på friidrottsbanan där. Blir att försöka springa sub50.

 

På kvällen blev de trainer-träning med Anders (vi ska väl försöka köra 2-3 pass i veckan tillsammans). Han körde 30 minuter vilket inte är helt dåligt för någon som inte tränat sen början (?) av 90-talet.. Och jag körde 45 minuter med 4 stycken 5 minuters intervaller. Va lite seg efter förmiddagens löpning men efter 10 minuters uppvärmning va de bara att trycka på!

Imorgon är en ny dag får se hur kroppen känns då. Men de blir iaf simning på kvällen! Känner jag mig pigg så sticker jag ut och kör ett lungt pass löpning på förmiddagen.

// Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0