Nysimmad

Igår va jag och Mikaela och kollade på sim-sm i Göteborg. Riktigt kul och inspirerande! Så det tog jag med mig till dagens träning i Herrljunga. Körde 5x100 med starttid på 1:45 vilket nytt rekord för mig! 100ingarna landade runt 1:30 så jag ska nog kunna köra starttider på 1:40 också. Simning är riktigt kul! Och med drygt två månaders simträning har jag gjort riktigt stora framsteg. Första gången jag skulle köra med starttid på 100 meter tänkte jag att 2 minuter borde jag ju klara. Blev både förvånad och förbannad när jag kom in på 2:10 på första 100ingen, sen va de träningspasset över... Innan Kalmar kanske jag klarar att köra på 1:20???


// Kalle


Kommentarer
Postat av: obi

Riktigt imponerande om du tränat simning i 2 mån!

2009-11-30 @ 00:19:49
Postat av: Kalle

Den 13 september gick jag på min första crawllektion, då kunde jag väl simma 25 meter men de vore väl synd att kalla de crawl. Så jag hoppas på att jag har mycket kvar att lära.



// Kalle

2009-11-30 @ 10:12:22
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0