Licens

2010 kommer jag tävla för SK Elfsborg! Känns kul att skriva så, "tävla för" ;-) Skönt att både få sim- och triathlonlicensen i medlemsavgiften! Så nu ska jag simma i tävlingsklassen på Vansbro, så jag kommer ställa upp i masters-sm i öppet vatten, inte illa! Vågar säga redan nu att jag kommer få en ganska bra placering, tror inte det kommer att ställa upp så många i min åldersklass 25-29 år. I år va det åtta i min åldersklass vinnaren simmade in på 37:07 och siste man på 47:32. Så hade jag ställt upp i år så hade jag garanterat kommit på nionde plats ;-) Men får väl ha som målsättning att inte komma sist i min klass! Så fort jag får min licens anmäler jag mig, så slipper jag tänka på det.. Men jag får vänta på min triathlonlicens till mitten av mars verkar det som. Så jag får vänta att anmäla mig till Kalmar innan dess. Men får väl ha ett öga på deras hemsida så det inte börjar bli fullt..


// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0