Längdskidor

Igår åkte jag iväg till Falköping för att få åka lite längd. Hade läst på skidspår.se att deras konstsnöspår va åkbart. Tyvärr stod det inte hur långt det va, eller jag såg inget iaf. Det va bara 1 km långt. Trodde det va samma so förra året och då va det 2-2,5? Men 1 km är bättre än inget! Lite trist att hålla på att åka runt runt runt. Men det blev 15 varv innan jag tröttnade. Sen va det rätt kallt också, typ minus 14. Och det är lite för kallt för att Kalle ska trivas.
Idag har jag jobbig träningsvärk i benen, trodde inte att dom muskelgrupperna existerade ;) Men det är inte så farligt i överkroppen, men igår kände jag mig ändå rätt svag. När jag åkte förra säsongen hade jag ju pumpat en del på gym innan så då va jag starkare. Men nu har jag betydligt bättre kondis så det går nog på ett ut. Imorgon ska jag nog åka till Falköping igen eller så blir det Ulricehamn om dom har fått ut sin snö tills dess.

// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0