Dagens I-landsproblem

Jag har alltid problem att köra mina pass på trainern! Motivationen är alltid låg när det är dags att köra. Det hjälper ju inte att jag inte har trainern hemma utan den står hos mamma och pappa. Och det är av den enkla anledningen att jag inte vill störa mina grannar, iaf grannen under mig. Så då har jag snälla föräldrar som låter mig störa dom istället. Men då måste jag ju ta mig dit, tar väl ungefär 10 minuter att promenera dit. Så det är inget avstånd att tala om. Men det hade varit lättare om trainern hade stått i lägenheten 2 meter ifrån mig.

Men nu ska jag göra ett försök att packa ihop mina träningskläder och bege mig till mitt barndomshem för att svettas på trainern lite. Sen ikväll blir det ett pass i vattnet! Undra om jag ska orka tvätta cykeln idag?? Fan vad jag är lat!

// Kalle

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej, en tritjej som just ramlade in här. Spännande att följa din väg på IM. Min väg bär inte mot IM ännu, men dock mot snabba tider på Olympisk.

Håller med dig helt och fullt om att trainer på någon mystiskt sätt får motivationen att bara forsa iväg. Hejja Hejja!

2009-12-14 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0