Trött "triathlet"

Imorse när klockan ringde va jag riktigt nära att slänga ut den genom fönstret och skita i att gå upp! Va jävligt trött, ändå somna jag för mig rätt tidigt igår. Men de är väl så här efter semestern, de tar några dagar att komma in i rutinerna igen. När jag kom hem slängde jag i mig två mackor och försökte hitta motivation att träna. Somnade nästan sittande i soffan, men jag lyckades ändå på något sätt lura kroppen att ta sig ut och springa! Blev 63 minuters löptur i måtligt tempo. Men de viktigaste är att genomföra och inte farten.
Får se hur de känns imorgon i kroppen, borde köra ett pass imorgon igen innan de blir en eller två dagars vila. Men är jag alldeles för trött så kan de nog bli soffan efter jobbet istället ;-) Sen så måste jag tvätta bilen imorgon för att göra den fin så vi kan få sålt den så snart som möjligt! Har även varit och fixat med den idag i någon timme efter träningen. Så mycket lugn och ro har de inte blivit idag. Men de är snart helg så då får jag ta igen förlorad tid!

// Kalle

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har slängt ut väckarklockan genom ett stängt fönster en gång. blev rätt dyrt. och lite kyligt att sova vidare eftersom det va i februari

2009-08-13 @ 14:44:30
Postat av: Kalle

Haha då ska jag försöka undvika de ;-) Men jag har rätt stabila fönster, men telefonen är ju iofs dyr.

2009-08-13 @ 21:20:24
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0