Kroppen vill inte

Kroppen verkar tyvärr inte hålla som den ska! I fredags testade jag att springa igen efter en veckas uppehåll från löpningen. Sprang 10 km i lungt tempo och allt kändes bra. Idag sprang jag igen och första 20 min kändes väldigt bra! Men sen kom en tendens till smärta i benhinnorna och efter 43 minuter la jag av för jag vill inte dra på mig något onödigt. Kanske är läge för ett par nya skor? Och jag får försöka hålla löppassen korta, de är långt kvar till jag ska kunna springa 42 km. Men jag börjar bli orolig...

// Kalle

Kommentarer
Postat av: jessica

nej det är för att du börjat för fort och för långt. hur är det med löptekniken?

2009-08-31 @ 17:18:39
Postat av: Kalle

De är säkert så att jag börjat för långt. Jag har mycket bättre kondition än vad jag har "löpmuskler". Ska korta ner mina pass och lägga dom runt 30 minuter istället. Och min löpteknik är nog obefintlig? Hur lär man sig de =)?

2009-09-03 @ 09:08:00
URL: http://ironmankalle.blogg.se/
Postat av: jessica

närmsta friidrotts klubb eller en dejt med AM. hon är tillräckligt hårt drillad av mig för att kunna hjälpa dig

2009-09-09 @ 17:00:25
Postat av: Anne Mari

He he. Så är det. Bara att ringa/maila/sms:a!

2009-09-13 @ 22:35:37
Postat av: Kalle

Härligt att jag har folk som kan de här =) bara att ge mig tips, allt motages!

2009-09-14 @ 19:36:50
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0