Hur mycket vill jag?

Den frågan va jag tvungen att ställa mig idag när jag kom hem från jobbet, för sugen på att träna va jag inte! Hur mycket vill jag genomföra Kalmar Ironman? Och de vill jag verkligen göra så då va de bara att sätta på sig cyklekläderna och ge sig ut i blåsten. Men de blev inget jättebra träningspass, fick inte upp pulsen något utan mjölksyran kom strax över 70% av maxpulsen. Vet inte va de kan bero på? Någon som har en idé får gärna förklara för mig. Men farten landade på 30 km/h vilket får anses som bra i denna vinden och när snittpulsen hamna på 66%.

Imorgon är en ny dag och då står löpning åter på programmet. Hoppas jag känner mig piggare efter jobbet så de är lätt att komma ut. Skulle sitta fint med ett pass runt 12,5 km.

// Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0